Najprije su predstavljeni pojmovi spol, rod, rodna ravnopravnost, diskriminacija i uznemiravanje te mehanizmi zaštite ljudskih prava. Poseban naglasak bio je na rodnoj ravnopravnosti u obrazovanju, te se s nastavnicima raspravljalo o rodnim ulogama, stereotipima i očekivanjima unutar obrazovnog sustava te izboru zanimanja/škole. Predstavljeni su i podaci o položaju muškaraca i žena na tržištu rada te preprekama s kojima se susreću žene i je već tijekom obrazovanja potrebno pripremiti mlade na izazove koje ih čekaju. Zaključeno je da škola treba biti mjesto podrške za razvoj potencijala svakog djeteta bez nametanja i očekivanja u odnosu na rodne uloge.
Zatim, nastavnici su imali priliku upoznati se s pojmom održivog razvoja, njegovim značenjem za sadašnje i buduće generacije te koji su ciljevi održivog razvoja u sklopu Agende 2030. Nastavnici su raspravljali o stakleničkim plinovima koji zadržavaju toplinu u atmosferi i uzrokuju globalno zagrijavanje, te kako svaka osoba može svojim svakodnevnim djelovanjem priključiti se borbi protiv klimatskih promjena. Prikazane su zemlje EU-a i ostale zemlje svijeta koje najviše emitiraju stakleničke plinove te kolike su gospodarske štete klimatske promjene uzrokovale u posljednjih 30 godina.
S obzirom na pokušaje da se zagrijavanje Zemlje ograniči na 1,5 oC, prikazano je koje bi bile posljedice za ljude, životinje i biljke da se temperatura Zemlje poveća još samo za pola stupnja Celzijusa, tj. na 2 oC. Nakon toga, nastavnicima su predstavljeni odgovori na klimatske promjene, objašnjena je razlika između ublažavanja klimatskih promjena i prilagodbe klimatskim promjenama te su im prikazani primjeri mjera koje se primjenjuju u Hrvatskoj i diljem svijeta. Na kraju su prikazani primjeri dobre prakse u Hrvatskoj za pojedine ciljeve održivog razvoja poput: odgovora na klimatske promjene, smanjenja nejednakosti, pristupačne i čiste energije, kvalitetnog obrazovanja, svijeta bez gladi i svijet bez siromaštva.
Na okruglom stolu na temu energetskog siromaštva nastavnici su imali prilike poslušati o problemu i borbi protiv energetskog siromaštva u svjetlu trenutnih zbivanja i energetske krize. Prezentiran im je i rad DOOR-ovog Centra za borbu protiv energetskog siromaštva koji radi na rješavanju problema energetskog siromaštva. Uz to, sudionicima su zanimljiviji bili preliminarni rezultati istraživanja s terena provedenih u gradovima: Zagreb, Križevci i Zadar kao i mjestu Buševec u sklopu DOOR-ovih projekata POWERPOOR, ENPOR, EmpowerMed, BušEko?! i EPAH tehnička pomoć. Nastavnici su kroz angažiranu raspravu pokazali veliki interes za investicije i povrat investiciji u energetsku učinkovitost i obnovljive izvore energije, s obzirom na natječaje za energetsku obnovu obiteljskih kuća i višestambenih zgrada i samostalno ulaganje.
![drustveno-poduzetnistvo-pozadina[1]](https://www.door.hr/wp-content/uploads/sites/8/2023/04/drustveno-poduzetnistvo-pozadina1-1.png)
![MicrosoftTeams-image-9[1]](https://www.door.hr/wp-content/uploads/sites/8/2023/04/MicrosoftTeams-image-91.png)